krigarijda!

bilder sen igår
fötlåt..hann inte blogga igår mer än det att vi satt på bussen så jag skriver ett långt inlägg nu! I alla fall så var vi på konsert i malmö först och det var inte så himla kul men aja jag stod ut! Sen gick vi till kinarestaurang och åt där..hade jätte mysigt och shit vad gott det var! Och sen kom det bästa..då laserdome, haha det var det roligaste på länge alltså! (förrutom att jag halvt bröt näsan, svin ont gjorde det..och inte har det gått över!) jag blev en riktig krigare alltså haha riktigt svettig var jag! det måste göras om! Det var roligt också eftersom det bara var vår klass som var där! nä nu ska vi beställa pizza för ida sover här inatt puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0