haha jag orkar inte

Idag är det söndag och jag sitter som vanligt och tjockar mig med en massa godis och en svin god paj som julias mamma har gjort! till det kollar jag på sunes sommar (kalla mig mogen!!) Ute ser det inte bra ut, det snöar som in i och fortsätter att lägga sig. blää! nu vill jag ha sommar och inte vinter! och nu ska jag sluta skriva massa onödigt skit för det är nog ingen som bryr sig..ha en bra söndag alla glada!
jag vet, jag är söt! och ännu sötare kommer jag vara imorgon i skolan när alla jävla killar kommer mula sönder mig..fml

Kommentarer
Julia

Kul att nån gilla den haha ;)

2012-02-12 19:43:17
URL: http://juliaemmawahlden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0