älskar er ♥

Satt precis och tänkte på hur jävla bra jag har det. Jag är så himla lycklig av att jag har så underbar människor runt omkring mig. Dom människorna jag syftar på är mina fyra närmaste brudar som betyder så jävla mycket för mig. Jag har världens finaste vänner som stöttar mig till 100%! Jag uppskattar er så sjukt mycket fast det kanske inte alltid syns men det gör jag verkligen! Ni är bäst mina fina vänner! älskar er!
En viss annan person jag syftar på är min underbart fina pojkvän! Han är världens finaste och bästaste killen i hela världen :] han gör min dag, varje dag! alltid!!! Min bästaste killvän! hehe Jag vet inte vad jag hade gjort utan min älskling. älskar dig så otroligt mycket världens bästa!
Och till sist min älskade familj, kan inte beskriva på hur mycket jag älskar er. Jag har världens finaste familj och jag älskar er så otroligt mycket!  Det finns inte så mycket mer att säga än att jag hade inte klarat mig utan alla er! utan vänner familj eller pojkvän! Jag kan verkligen inte klaga på mitt liv när jag har er runt omkring mig! 
Är inte så duktig på att skriva men var bara tvungen att dela med mig av detta.
Tack för ni finns ♥
 
 

Kommentarer
julia

Älskar dig ♥♥♥♥♥♥♥

2013-05-11 23:13:28
URL: http://juliaemmawahlden.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0